Vrchlabi.org - vše o Vrchlabí

přihlásit se



statistiky

Počet zobrazení článků : 133289
[CNW:Counter]
Vrchlabí .org on Facebook
Home politika vrchlabská politika (a politikaření) Obyvatelé sídliště Liščí Kopec! Budeme stále dělat TEPLU KRKONOŠE a.s. dojnou krávu?
Obyvatelé sídliště Liščí Kopec! Budeme stále dělat TEPLU KRKONOŠE a.s. dojnou krávu? PDF Tisk Email
politika
Pondělí, 26 Červenec 2010 17:32

V lednu 2009 jsme se s rodinou nastěhovali do bytu v ulici Dukelská na Liščím Kopci. Měli jsme radost z toho, že máme pěkný výhled na Krkonoše, kousek do krámu a pohodové sousedy. Naše spokojenost zdála se býti neotřesitelnou ….

Trvala však pouze do té doby, než nám přišlo roční vyúčtování za teplo a teplou vodu. V první chvíli jsem si myslel, že mě šálí zrak a poprosil manželku, aby mě štípla. Když tak učinila, pohlédl jsem na vyúčtování znovu a zjistil, že to naneštěstí nebyl pouze zlý sen! V domění, že tam musí být chyba, upaloval jsem na SBD Liščí Kopec, aby vyúčtování opravili. 

Příslušná úřednice mi se zlomyslným úšklebkem sdělila, že vyúčtování je správně a doporučila víc šetřit. Byl jsem smutný. V bytě, ve kterém jsem bydlel dříve, jsem měl vlastní plynový kotel a elektrický bojler a platil zhruba půlku toho co nyní. Protože šetrní (či rozhazovační) jsme tak nějak pořád stejně, problém musí být někde jinde … Dal jsem se tedy do pátrání za účelem zjištění, kde je zakopán pes.

To co jsem zjistil, mi vyrazilo dech. Že je někde něco špatně mi bylo jasné od začátku. Že se ale doberu k tak zjevnému předražování, to by mě, věřte mi, ani ve snu nenapadlo!

Ceny tepla z CZT (centrální zásobováni teplem) Liščí Kopec byly mezi léty 2006 – 2008 o 18% až 20% vyšší, než byly průměrné ceny tepla ve srovnatelných CZT v okolních městech. K 1. 1. 2009 dosáhla výše předražení dokonce neuvěřitelných 31%!!!  Cena tepla z CZT Vrchlabí je tedy bezkonkurenčně nejdražší v regionu a jednou z nejdražších v rámci celé České republiky!

 

Srovnání cen tepla domácnostem CZT Vrchlabí s průměrem cen ostatních CZT*

 

Rok Vrchlabí Průměr ostatní rozdíl v %

Cena Kč / 1 GJ Cena Kč / 1 GJ předražení!
2006 546,00 Kč 463,00 Kč 18,00%
2007 541,00 Kč 451,00 Kč 20,00%
2008 648,00 Kč 547,00 Kč 18,00%
2009** 747,00 Kč 571,00 Kč 31,00%
2010** 650,00 Kč 572,00 Kč 14,00%

 

*  Jilemnice, Semily, Nová Paka a Jaroměř

** Údaje platné k 1. lednu každého roku                 zdroj www.eru.cz

 

Srovnáváme-li celorepublikové průměry cen tepla vyrobeného z ostatních zdrojů (tedy kromě uhlí, které je výrazně levnější) vyjde nám předražení takto:

Průměrné ceny tepla v ČR domácnostem z DPS v letech 2006 - 2008 - ostatní paliva

 

Rok Vrchlabí Průměr ČR Rozdíl v %

Cena Kč / 1 GJ Cena Kč / 1 GJ předražení
2006 546,00 Kč 476,00 Kč 15,00%
2007 541,00 Kč 464,00 Kč 17,00%
2008 648,00 Kč 535,00 Kč 21,00%

 

 Průměrné ceny tepla v letech 2009 a 2010 za celou ČR bohužel zatím nejsou známy, ze statistik cen, uvedených k 1. lednu 2009 a 2010 je však zřejmé, že předražení tepla z CZT Liščí Kopec  je v těchto letech ještě výraznější, než v letech 2006 - 2008. V roce 2010 to vypadá, že jsme dražší o „pouhých“ (!!!) 14%, než ostatní CZT v okolí.Ano, zřejmě budou  volby a je třeba domácnosti trošku uchlácholit... A po vobách se dá předpokládat, že nám to TEPLO KRKONOŠE a.s. zase pěkně osolí!!!

 

Co s tím můžeme dělat?

V prvé řadě musíme zapomenout na to, že by se tuto problematiku snažili řešit ti, které si za tuto práci platíme - tedy správce nemovitostí a vlastník velké části bytů na Liščím Kopci - SBD Liščí Kopec. Představenstvo této bohulibé instituce (která připomíná spíše tu nejhorší formu komunistického OPBH, než moderní správcovskou a servisní firmu) v čele s panem Krúpou zajímá především to, jak se v teple a v co možná největším klidu dožít důchodu, než jak řešit problémy, které nás, jako obyvatele sídliště Liščí Kopec, opravdu trápí. (S tím dále souvisí především problematika zateplování starších bytových domů, se kterým se ještě vůbec nezačalo, přestože současné dotační tituly končí už v roce 2012! A další téměř jistě nebudou. Ale o tom zase příště...)

Musíme se tedy starat hlavně sami. Málokdo si v této souvislosti uvědomuje, že firmu TEPLO KRKONOŠE a.s. vlastní z více než 80% město Vrchlabí a starosta města Ing. Sobotka spolu se zástupcem SBD Vrchlabí Ing. Paskou, sedí v dozorčí radě této firmy. Jak mohli tito lidé, kteří by měli jako první hájit zájmy svých spoluobčanů potažmo družstevníků, dopustit tak nestoudné tunelování již tak dost těžce zkoušených rozpočtů domácností sídliště Liščí Kopec? Že by pouhá pohodlost či  náhoda? Nebo třeba i jiný důvod? Odpověď ať si domyslí každý z Vás sám ...

Z výše uvedeného je zřejmé, že cena tepla na Liščím Kopci je politický problém a souvisí s tím, kdo třímá žezlo na vrchlabské radnici. Dokud se páni (a dámy) radní neproberou a nezačnou problém řešit, nic se nezmění.

Vy, kdo byste se chtěli podělit o své zkušenosti s TEPLEM KRKONOŠE a SBD Liščí Kopec, či se přímo zapojit do konkrétní činností s cílem napravit výše uvedené, napište mi prosím zprávu na email: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Kamil Houdek

Dukelská 1384

Vrchlabí - Liščí Kopec 

 

 
   

Komentářů
Přidat Nový Hledat
Ruda   |83.208.126.xxx |2010-07-28 16:46:31
K tomu mám úsměvnou poznámku Sdružení ZVON ve svém prohlášení
píše, že "ZVON nedopustí privatizaci ani dlouhodobý pronájem. Podnik
musí být udržen ve veřejných rukou." Tedy obhajuje podnik, jako kdyby
byla cena tepla ve Vrchlabí široko daleko nejlevnější. Opak je však
pravdou. Dále se v prohlášení píše, že "Kdo ze střední vrstvy má
dnes prostředky na zaplacení milionové i vyšší částky za byt v
paneláku? Proto by si Město mělo nezanedbatelnou část bytů ponechat ve
svém fondu". Tato informace je položena tak, jako kdyby tu částku měl
občan zaplatit ze středy na čtvrtek. A to tak přece není. Zeptal bych se
jinak. Kdo ze střední vrstvy má dnes prostředky na vyhazování milionové i
vyšší částky za nájemní byt a nájemné probydlet a nic po zaplacení
nevlastnit? Z pohledu generací a rodiny je přece lepší byt vlastnit a
zaplatit, protože další generace již v rodině hradí jen energie a
udržovací poplatky do fondu oprav o kterém si rozhoduje a není závislá na
Bytovém podniku a jeho "milodarech". Byt je pak i lépe možné
vyměnit, či prodat a svobodně s ním nakládat. Tak se rodinám z pohledu
generací bydlení zlevňuje. Levicové názory sdružení ZVON prodražují
bydlení ve Vrchlabí z pohledu občanů.
pepa   |94.246.127.xxx |2010-07-28 20:58:43
Zverejni vedeni odmeny svoje a clenu dozorci rady Tepla? Aby bylo videt jak se
odmenuji za nejdrazsi teplo pro domactnosti?
Předseda představenstva SBD Vr  - Cena tepla z CZT Vrchlabí!?   |188.95.127.xxx |2010-07-28 22:46:23
Vážená redakce,jako člen představenstva SBD Vrchlabí se nestačím divit
co dokážete zveřejnit na Vašich stránkách aniž by jste si ověřili
alespoň částečně tvrzení pana "Houdka"který se pasoval na
zachránce a spasitele všech odběratelů tepla z CZT Vrchlabí.Tento
podnikatel v cestovním ruchu do roku cca 2005 se stal nyní odborníkem na
reality,bydlení i vytápění!!!Kdo trochu zná historii vytápění ve
Vrchlabí,tak ví že na stávajícím systému i ceně tepla má největší
podíl stávající provozovatel CZT,t.j.Vrchlabská teplárenská a
předchůdce stávajícího starosty,dnes spokojený důchodce.Největší
odběratel tepla ze systému,kterým je SBD Vrchlabí dělal všechno proto,aby
cena nebyla taková,jaká je.SBD se obracelo na různé úřady státní
správy,které mají s cenou tepla něco společného ať se jednalo o Úřad
pro hospodářskou soutěž v Brně,SEI Hradec Králové,ERU JIhlava.Nikdy
nikomu z družstva nebyla cena tepla lhostejná.Bohužel všechny snahy u
těchto úřadů vyzněly naprázdno maximálně proběhla se značným
zpožděním kontrola SEI u výrobce tepla!Nikdo z vedení družstva není s
cenou tepla z CZT Vrchlabí spokojen ani nikdo ze stávajících odběratelu
tepla v rámci SBD.Družstvo se i z Městem kvůli ceně tepla v letech
1998-1999 soudilo.Do ceny tepla byly zakalkulovány i splátky úvěru,které si
Teplo Krkonoše na realizaci akce v roce 1997 vzalo /cca 74mil.Kč/,úvěr se
splácel od podzimu roku 1997 do srpna 2009! Bohužel i to je možné,někdo si
vezme úvěr a někdo mu ho splácí a vytváří mu majetek,co není
možné,asi jenom to co je zakázáno.Pane Houdek asi by jste měl více vážit
slov a trochu se zamyslet nad tím co napadáte nebo se Vám už nedaří v
realitách a hledáte změnu? O zateplování,t.j.dotačních programech:Zelená
úsporám,Novém panelu a dalším toho asi moc nevíte,neznáte ani zájem
některých našich domů do této akce jít,vše se však odvíjí pouze od
souhlasného stanoviska všech vlastníků bytů v daném domě a tady je
obrovský problém.Pokud se podaří získat od vlastníků bytů potřebný
souhlas,tak SBD udělá všechno proto aby využilo stávajících dotačních
programů k revitalizaci svých domů.
Jan Krúpa-předseda
před.SBD
Kamil Houdek  - Potrefená husa ...   |90.179.213.xxx |2010-07-29 10:00:57
Když si čtu příspěvek pana Krúpy, je mi ze všeho tak trochu smutno. Na
druhou stranu je dobře, že aspoň mohou všichni vidět, kdo na SBD vládne.
Podivování se nad postupem redakce,co dokže na svých stránkách zveřejnit,
je pane Krúpa, trošku mimo dobu. Dnes je rok 2010 a ne 1984 (mimo jiné rok,
ve kterém současné SBD stále žije) a každý občan může svobodně
prezentovat svoje názory a postoje. Stejně jako se může každý občan ptát
svého starosty či předsedy družstva, které ze svých daní či členských
příspěvků platí, jakým způsobem obhajují jeho zájmy. Postoj družstva k
zateplování a ceně tepla je nejlépe zřejmý z posledního zápisu
červnové členské schůze ve smyslu "zateplování je dobrá věc, ale je
bohužel administrativně náročné ..."
To samé platí o teplu. To že
jednou za rok pošlete dopis na ERU, je pane Krúpa, trošku málo. K vašim
osobním výpadům vůči mé osobě se nebudu vyjadřovat. Chci Vás ale
ujitit, že z mé strany se o své teplé křeslo nemusíte obávat. Určitě se
nepotřebuji a nechci stát předsedou družstva. Na druhou stranu, na rozdíl
od Vás, v bytě na Liščáku bydlím a za drahé teplo platím. Proto se
snažím tuto situaci změnit. Myslím si, že SBD by mělo být v čele všech
aktivit, které se snaží lidem na Liščáku jejich život ulehčit a ne
krtizovat ty, kteří se o změny zasazují. Myslím si,pane Krúpa, a
naštěstí už nejsem sám, že začínáte být tak trošku kůlem v plotě
...
Jan Krúpa  - Kariera?!   |85.207.34.xxx |2010-07-29 13:23:42
Pane Houdek,Váš příspěvek beru s úsměvem,nevím kam chodíte na informace
o cenách tepla ve Vrchlabí,ale vaše informace nejsou pravdivé,nejsem
obhájcen těchto cen, loňská cena tepla která byla účtovaná Teplem
Krkonoše družstvu za kalendařní rok 2009 činila méně než-li
650Kč/GJ!!!!!Je vidět,že se rád oháníte minulým režimem a srovnáváte
něco o čem nevíte asi nic,nevím kolik Vám bylo v roce 1989,deset či
patnáct let?????Myslím si,že na rozdíl od Vás jsem za svého působení na
družstvu pro družstevníky a lidi bydlící na sídlišti LK udělal hodně,vy
tyto lidi a lidi v ostatních lokalitách zásobovaných teplem z CZT chcete
zneužít jenom pro svoji předvolební kampaň,potřebujete být volen!!!! Tuto
důležitou informaci,že kandidujete v komunálních volbách za TOP09 jste
jaksi opoměl do svého článku uvést a je pouze na letácích vyvěšených v
domech na sídlišti LK!!!!Pane Houdek,dám Vám dobrou radu,nejdříve je
potřeba něco dokázat,aby lidé věděli koho volí a né slibovat,že něco
změním až se dostanu do zastupitelstva.Dále Vás chci ujistit,že do
důchodu mám ještě daleko a o svoji židli se nebojím.Budu rád když jako
dominantu Vrchlabí uvidí všichni revitalizované domy na sídlišti
LK.Končím tuto diskuzi,která by asi nikam nevedla....

Jan
Krúpa- SBD Vrchlabí
Wyder   |82.100.28.xxx |2010-07-29 10:17:20
Můžu se zeptat, jak se o změnu situace zasazujete? Pokud tedy snahou
nepočítáte vytváření slohových útvarů zde...

Volby se blíží a bude
zase koukám co číst...

Jako vždy... :-)
Bimbo  - Vysvětlení z redakce   |90.177.119.xxx |2010-07-29 14:09:00
Pane Krúpo a Wydere,
dovolte pár stručných informací za redakci.

1)
Odstavec o kandidatuře za TOP09 byl z textu pana Houdka vyškrtnut redakcí,
jelikož narážel na hranici mezi politickou diskusí a reklamou, resp.
inzercí. Případné rozdíly mezi letáky a verzí zveřejněnou na
Vrchlabí.org jsou tedy způsobené redakcí, nikoli panem Houdkem.

2) Redakce
Vrchlabí.org v první řadě umožňuje diskusi nad problémy tohoto města a
příspěvek pana Houdka jsme zveřejnili jako názor občana. Pokud je
článkem někdo přímo dotčen, může redakci navrhnout ke zveřejnění
reakci se svým názorem.

Rozhodně pokládám i osobně o věci diskutovat,
nic nelze vidět černobíle a například rozložení úvěru až do roku 2009
bylo politickým rozhodnutím, na kterém se podílely orgány družstva i
městská samospráva a které možná přispělo (a nebo také ne, nemám čas
to počítat, ale ta korelace je pravděpodobná) k časovému posunu cenové
amplitudy do pozdějších let. Kontrola a razantní přístup k menšinovému
akcionáři jsou potřebné bez ohledu na politickou garnituru a já ho tady
nevidím.
Kamil Houdek  - Děkuji   |90.179.213.xxx |2010-07-29 14:22:56
Děkuji redakci, že uvedla věc na správnou míru. Ano, opravdu mám zájem
kandidovat a nikde se tím netajím. Nedělám to kvůli tomu, že mám potřebu
dělat kariéru, ale především proto, že mi vadí, když si ze mě někdo
naprosto bez uzardění dělá dojnou krávu.
Pane Krúpo, v článku je
srovnávána cena k 1. lednu 2009. Data jsou čerpána z www.eru.cz. Můžete si
to zkontrolovat. Průměry za celý rok 2009 nemá ERU ještě zveřejněny, ale
těším se, až tak udělá.
Data za roky 2006 - 2008 jsou více než
výmluvná. A že ceny může spácený úvěr? A ostatní CZT v okolí snad
neměla úvěry?
Nedivil bych se, kdyby s takouvou ostrou reakcí přišel
někdo z firmy Teplo Krkonoše a.s. Ale že jste jejich advokátem zrovna Vy,
tomu zrovna moc nerozumím Že by černé svědomí...?
Jan Krúpa  - Co mi vadí!   |85.207.34.xxx |2010-07-29 16:01:54
Pane Houdku,vadí mi jedno,pokud někdo do něčeho chce jít jako vy,tak co
prezentuje musí mít ověřeno,cena tepla se odvíjí od ceny topného média a
jeho cena bývá v zimních měících vyšší
nikoho nehájím,cena tepla mi
také vadí.Loňské ceny tepla bylo dosaženo na základě jarního jednání
představenstva družstva se zástupci Tepla Krkonoše a starostou.Cena tepla se
v letních měsících dostala i na 630Kč/GJ!Advokátem dodavatele tepla a TUV
jsem nikdy nebyl,nejsem a nikdy nebudu!Svědomí mám čisté,nemusíte mít
obavy!

Jan Krúpa-SBD Vrchlabí
Wyder  - ?   |82.100.28.xxx |2010-07-29 21:44:40
Nevím proč to Bimbo adresujete mě? Já jsem se pouze pana Houdka zeptal, jak
se o změny v SBD hodlá zasadit ON SÁM (resp. co navrhuje učnit), neboť v
jeho příspěvku (odstavec "Co s tím můžeme dělat?") se pouze
dovídáme o tom kdo za co odpovídá atp. Samé fráze, žádné řešení...
(ODPOVĚD STÁLE NIKDE, ALE ONA ASI ŽÁDNÁ ANI PŘIPRAVENÁ
NENÍ)

Mimochodem, když pan Houdek vyčítá panu Krúpovi osobní
osočování, možná by si měl přečíst svůj článek, kde SBD
přirovnává k OPBP. Nevím, nevím, kdo s tím osočováním začal, že?
:-))))


P.S. Jinak musím říct, že po přečtení komentářů pana Krúpy,
se mi zdá jasné, že původní zde zveřejněný článek pana Houdka vznikl s
velkým deficitem původních ověřených faktů... Před volbami se ale na
objektivnost moc nehledí, hlavně že je o čem tlachat (bez návrhů
řešení)... -> Důkazem budiž i příspěvky pana Rudy, který ani není
schopen se držet tématu, tedy SBD a cen tepla na Liščím kopci...
Bimbo   |90.177.119.xxx |2010-07-30 08:21:24
Milý Wydere,
dovolil jsem si Tě přidat do souhrnného oslovení, jelikož
Tvoje otázka z předchozího diskusního příspěvku ve mně vzbudila dojem,
že vyjmutí jednoho odstavce o kandidatuře zamlžilo informaci, jakým
způsobem chce pan Houdek situaci řešit - a sice kandidaturou do ZM. Z tohoto
duvodu Ti bylo (stejne jako panu Krupovi) adresovano vysvetleni ad1) o vyjmuti
toho odstavce.
Wyder   |82.100.28.xxx |2010-07-30 12:40:44
Zajímavé, já jsem si toho vyjmutí až do Vašeho oznámení ani nevšiml,
ale když jste měl "ten dojem"... (ani nevím, že bych na to nějak
upozorňoval?)

Jinak co se týká toho "řešení", čekal bych
konkrétní kroky a návrhy. Asi jsem staromódní :-)...
Ruda   |80.188.114.xxx |2010-07-30 12:58:01
to Wyder - Marek Bobovský, čekat se dá i na autobus
Wyder   |82.100.28.xxx |2010-07-30 13:01:59
Milý Rudo, předpokládám, že jste si mne našel na facebooku, že?
:-)))

Koukám, že máte radost jak malej Jarda, ale já svůj nickname opravdu
nepoužívám proto, abych tady tajil kdo jsem :-)).
Ruda   |80.188.114.xxx |2010-07-30 14:20:15
Ahoj Marku, jak vypadá radost malého Jardy?
A vážně ano? Nejdu
říci brankáři, kam budu kopat penaltu. Jako by nebylo rozumné říci, jak
řešit Teplo a Bytový podnik. Nejdříve musí penaltu někdo písknout. Tedy
zvolit zastupitele do zastupitelstva. Pak ten zastupitel musí zastupovat tu
koalici, která povládne a bude mít v zastupitelstvu většinu. Pak je
předpoklad, že dojdou změny. Jinak to je čtyři roky skoro promarněný čas
a žádnou změnu a to ani v podobě ceny tepla nečekej. Bohužel

Včera Marku vyšel článek:
http://krkonossky.denik.cz/zpravy_region/do-komuna
lek-ve-vrchlabi-zasahnou-starostove-i-top.html
kd e je výzva, že nám to tady
nemá řídit člověk z Prahy. A co z Brna? Hlavně, že to píše člověk z
Branné a ten asi zná všechno nejlépe. Hodnotíme lidi podle délky pobytu ve
městě a barvy pleti? To je přece špatně. Nemusím ani bydlet ve Vrchlabí,
abych viděl, že je cena velká a že město nemá koupaliště. Navíc, rodák
za dvanáct let u vesla na radnici nepostavil ani dětské brouzdaliště. Je
pravda a budou volby. Program půjde stranou a začne přetahovaná kdo komu
víc vyhovuje jak to bylo každé volby po dvanáct let. Je šance, že letos to
bude jinak a že se skutečně dají společně dohromady lidé, které spojuje
podobný program a ne osobní sympatie? Moc bych si to přál.
Wyder   |82.100.28.xxx |2010-07-30 14:20:46
No, je to Vaše filosofie. Nikde jsem neslyšel o tom, že by politici (byť
komunální) své vize a návrhy tajili dokud nejsou zvoleni. Člověk by
myslel, že nejde o to, kdo tu vizi naplní (pokud je správná), ale jestli se
to podaří! Vy tedy hodláte tajit a naplnit jenom pokud budete zvolen/i? To
totiž z Vašeho příspěvku vyplívá...

Děkuji Rudo, opět jste mne
potvrdil, koho lze volit a koho ne.


P.S. Ve Vašem případě se bojím, že
při té penaltě trefíte tak maximálně tyčku... (pokud tedy budete kopat
)
Wyder   |82.100.28.xxx |2010-07-30 14:21:59
*tajily
Ruda   |80.188.114.xxx |2010-07-30 14:31:58
Ne tajit. Ale v opozici za současného vedení nemá smysl cokoliv navrhovat.
Stačí číst prohlášení ZVONu. Pasuje se do role zachránce před něčím,
co neexistuje a vytváří dojem, že když nebude vládnout tak bude vše
dražší. Teplo už dražší být snad ani nemůže a tak co ten ZVON brání?
Tu vysokou cenu?
Wyder   |82.100.28.xxx |2010-07-30 14:37:44
No, chápu sice jak to myslíte. Ale já jako volič před volbami budu chtít
vědět jaká máte na konkrétní problémy řešení...

V tom se
rozcházíme...
Ruda   |80.188.114.xxx |2010-07-30 15:00:37
Jiná forma vlastnictví, která nepovede ke zdražování. Personální a
ekonomické audity. Útvar vnitřního auditu a jasné rozdělení na opozici a
koalici s fungováním kontrolního a finančního výboru.
Bimbo   |90.177.119.xxx |2010-07-30 13:46:50
Zcela věcně - z Tvé reakce bylo zřejmé, že postrádáš konkrétní kroky
a za redakci jsme proto vložili daný komentář, protože tím konkrétním
krokem mohla být i kandidatura, kterou jsme ze zveřejněné verze vyňali.
Snad nejsi pohoršen tím, že Tě oslovujeme...:-)
Wyder   |82.100.28.xxx |2010-07-30 14:15:15
Ok, myslím, že jsme si to vysvětlili...
Ruda   |80.188.114.xxx |2010-07-29 18:50:23
Pane Krúpo, když loňské ceny tepla bylo dosaženo na základě jarního
jednání představenstva družstva se zástupci Tepla Krkonoše a starostou,
tak se tedy jedná o ceny smluvní a jarní jednání bylo na jaro moc měké a
v rukavičkách. Určitě zazní argument, že se hospodaří na ekonomickou
nulu a tedy že je vše v pořádku. Takto by se ale dala obhajovat i cena
několika násobně vyšší a také by vycházela ekonomická nula. Jde o to,
co je v nákladech a z čeho je tvořena cena v relaci.
Ohledně kandidování
pana Houdka ve volbách se musím pana Houdka zastat. Radíte mu, že musí
nejdříve něco dokázat a ne slibovat, že až se dostane do zastupitelstva,
že něco změní. Jak by měl něco změnit, když v zastupitelstvu není? Z
tohoto pohledu by pomalu žádný začínající zastupitel neměl šanci se
vůbec odvážit ke kandidování. A to by nebylo dobré. Měřit se má
každému stejně a každý musí mít stejné podmínky. Zeptejte se pana
Houdka po čtyřech letech v zastupitelstvu co udělal pro cenu tepla. To je
fér.
ing. Polák, ředitel TK, a.s.   |90.177.119.xxx |2010-07-30 14:10:33
Vážená redakce ,

protože jsem odpověděl mailem přímo komentářem v
diskuzi
a nemám zatím odezvu - respektive zveřejnění v diskuzi ,
pokusím
se zopakovat svůj názor
který můžete umístit do komentářů.

1/po
přečtení článku TEPLO KRKONOŠE -dojná kráva
jsem hledal stranu ve
které působí pan Houdek ,
neboť je to výrazně předvolební agitka ,

dopátral jsem se až na letácích distribuovaných do paneláků

2/ pan
Houdek sice umí hledat v internetu , ale interpretaci dat
záměrně nebo z
neznalosti zaměňuje.

3/ v pondělí zašlu na Vaše stránky stanovisko TEPLA
KRKONOŠE a.s.

4/ pan Houdek by měl rovněž zveřejnit data a porovnání ,
kde téměř omdléval,
aby bylo možno rovněž odpovědět
/ u původního
bytu metráž , roční platba plyn a elektro ,cenu investice do topení a
elektro/ ,
u bytu v Dukelské metráž bytu ,spotřebu GJ teplo a TUV a
naskenovat roční rozúčtování.
Jinak se pohybujeme u pocitů.

5/
čtenáři mají možnost získat data o společnosti přímo na

www.teplokrkonose.cz neobo www.justice.cz zadáním IČ 25271725

S
pozdravem
ing. Polák , ředitel TK a.s.
Jaroslav.Mic   |194.228.147.xxx |2010-08-01 23:28:25
Pane Poláku,
do odpovědi si prosím připravte i kdo je vlastníkem
společnosti GOLF point a.s. a jestli společnost Teplo krkonoše vyplácí
dividendy městu i této akciové společnosti.
Děkuji.
Jaroslav.Mic   |194.228.147.xxx |2010-08-01 23:31:17
za pravopisnou chybu se omlouvám
ing. Michael Polák  - vlastník GOLF Point a.s.   |89.190.90.xxx |2010-08-02 13:41:27
Dobrý den , pane Míč , tuto otázku jsem si dal v roce 2005 při prodeji
obchodních podílů ve Vrchlabské teplárenské s.r.o.
Pokud začnete hledat
na www.justice .cz zjistíte , že vlastníkem je TIFTON a.s. dnes
přejmenovaný na GOLF Point a.s. , vzadu další firmy HAMAGA a OLIVIER CAPITAL
, skončíte na britských ostrovech , mihne se tam J@T , jména tam
jsou.Dividiendy společnost žádné nevyplácela.
S pozdravem
ing. Polák
Ruda   |80.188.114.xxx |2010-07-30 15:28:33
DOST!
http://www.tvrtm.cz/vzniklo-sdruzeni-dost-i d-4246.html
Ruda   |80.188.114.xxx |2010-07-30 15:23:38
Vzniklo sdružení Dost!
Uveřejněno: 12.12.2009| Autor: R



L i b e r e
c, P r a h a – Celostátní sdružení odběratelů tepla DOST!, které se
má stát regulérním protivníkem teplárenského monopolu v České
republice, vzniklo v těchto dnech v Liberci. Jeho jádro utvořili
severočešští odběratelé dosud neformálně sdružení pod hlavičkou Teplo
za 399,90! Sdružení je otevřené odběratelům tepla z celé České
republiky, kteří jsou nespokojeni s monopolními praktikami tepláren a s
nepřiměřenou cenou tepla a teplé vody. Sdružení oficiálně představí
svůj program 12. ledna 2010.

„Po několika letech úmorné snahy o dohodu
nám došla trpělivost: teplárny ignorují naše požadavky, státní orgány
nejsou schopny účinné kontroly, policie po letech neprošetřila naše
trestní oznámení,“ uvádí Petr Černý, první předseda sdružení DOST!
a předseda libereckého stavebního bytového družstva Sever. „Budeme se
tedy bránit efektivněji, na celostátní úrovni, dokud nedosáhneme
spravedlivé ceny tepla, tedy ceny do 399,90 Kč za GJ.“

Právním
základem vzniku sdružení je mimo jiné i novela Energetického zákona,
především její §17, odst. 5, písm. j), podle kterého je povinností
Energetického regulačního úřadu spolupracovat „s občanskými
sdruženími a jinými právnickými osobami založenými za účelem ochrany
práv spotřebitelů energií“.

Detailní informace o programu, členech a
strategii boje proti teplárenskému monopolu zveřejní sdružení DOST! na
začátku ledna 2010.

Předchůdcem sdružení DOST! bylo neformální
sdružení Teplo za 399,90! DOST! požaduje spravedlivou výši ceny tepla pro
odběratele v celé České republice. Podle jeho kalkulací se tato cena musí
dostat pod čtyři sta korun za GJ, což neupírá teplárnám přiměřený
zisk a zajišťuje jí dostatek prostředků na údržbu a rozvoj. V současné
době sdružení zastupuje liberecké odběratele SBD SEVER, LADA MARTIMEX,
Alexandr Kendik, BD Vacková. Desítky dalších členů ke sdružení
přistupují.
Kamil Houdek  - Děkuji   |85.71.16.xxx |2010-07-30 15:38:58
Průběžně děkuji všem diskutujícím bez rozdílu za přínosnou diskusi.
Zároveň se těším na slíbený pondělní článek Ing. Poláka. Na reakci
TK a.s. tak nějak asi všichni čekáme. Jenom nechápu, proč máme čekat až
do pondělka. Každopádně dík a přeji všem pěkný víkend

Kamil
Houdek
Ruda   |80.188.114.xxx |2010-08-01 20:21:32
Pane Krúpo,
chápu, že konstatujete, že je vše složité. Že bojujete, ale
možná na špatném hřišti. Možná má město v čele slabé, ač usměvavé
zástupce. Nabízím vám spolupráci a postup pro zlevnění bydlení ve
městě. Nabízím vám pomoc při jednání a kontaktech na sdružení DOST a i
jinde. O ceně tepla a ekonomické nule jsem psal již v únoru, že současnou
metodou se dá "obhájit" i cena daleko vyšší. Také bych rád viděl
odměny vedení a členů dozorčí rady, jak se hojně odměňují za drahé
teplo pro občany. Tímto směrem bych vedl diskusi, než řešit, zda někdo
kandiduje někam atd. Šťoucháním do sebe na fóru cenu tepla nesnížíme a
ani se o to nepokusíme. Můj kontakt: Ruda Fiala (kotel mám na plyn)
pomodre@gmail.com 776007770
Liberečtí porazili monopolní teplárnu a
cena klesla.
Boj se chystá i jinde.
Lidé, kteří jsou závislí na
monopolním dodavateli energie, se poprvé dokázali ubránit proti
neúměrnému zvyšování ceny. V Liberci vyhráli spor s teplárnami, jejichž
služby považovali za předražené, a ty jim teď vracejí 12 milionů
korun.Celkem teplárna v Liberci vrací 12 milionů korun (to je asi 200 až 700
korun na domácnost). Navíc se Libereckým podařilo i o něco snížit
účtovanou cenu.

Jde o klíčové rozhodnutí. Ukázalo se, že se lidé
mohou úspěšně bránit monopolnímu dodavateli. A navíc – úspěch ve
sporu pomohl k tomu, že vzniklo celorepublikové sdružení Dost! – to bude
pomáhat v boji proti přemrštěným cenám i v jiných městech. (Na
teplárnách jsou v Česku závislé čtyři miliony obyvatel.)

Spor v
Liberci vedlo sdružení Teplo za 399,90. Vadilo mu, že teplárna během
necelého roku prudce zvedla cenu tepla z 552 na 698 korun za gigajoul. Podle
zástupců sdružení byl růst ceny mnohem vyšší, než by odpovídalo růstu
nákladů.

Boj v Liberci se táhl dva roky. Vyvrcholil tím, že zákazníci
teplárnu hromadně zažalovali. K soudu nakonec nedošlo, teplárna ustoupila a
připustila, že cenu zvýšila neoprávněně. Rozhodla se část peněz
vrátit.

Jinde už žádají o radu
Celkem teplárna v Liberci vrací 12
milionů korun (to je asi 200 až 700 korun na domácnost). Navíc se
Libereckým podařilo i o něco snížit účtovanou cenu (na 650 korun za
gigajoul). "Ozvalo se nám hodně jiných bytových družstev a šlo jim o
to, jak teď mají postupovat," vysvětlil Petr Černý, šéf z
libereckého Stavebního bytového družstva Sever.

Sdružení zákazníků
tepláren Dost! má být protiváhou proti silnému lobbistickému
Teplárenskému sdružení. "Teplárny ignorují naše požadavky, státní
orgány nejsou schopny účinné kontroly, policie na naše podněty
nereaguje," vysvětlil Černý, proč sdružení vzniká.

Podle poslance
Libora Ježka (ODS), který se v kontrolním výboru teplárnami zabývá, není
případ z Liberce rozhodně ojedinělý. V některých městech je podle něj
teplo předraženo až o 40 procent. "Pokud lidé nechtějí být šizeni,
nezbývá než vytvořit podobné sdružení," říká.

Podle
odborníků si teplárny mohou uměle zvýšit náklady třeba tím, že
nakupují palivo přes spřízněné obchodníky nebo vyvádějí peníze ven z
firmy drahým poradenstvím.

Lidé s teplárnou bojují třeba i v
Doksech
"Mezi našimi nečleny jsou občas výjimky, ale jinak stížnosti
na cenu tepla prakticky nejsou. Kontrola tepláren už je na takové úrovni,
že to není problém," tvrdí mluvčí Teplárenského sdružení Pavel
Kaufmann.

Více stížností na cenu tepla však potvrdil už v létě šéf
Energetického regulačního úřadu Josef Fiřt. S tím, jak cena plynu a
následně i tepla klesla, stížností podle něj ubylo. "Situace se už
zklidnila," hodnotí Fiřt.

Liberec zdaleka není jediným městem, kde
lidé s teplárnami a jejich monopolními cenami bojují. Například v Doksech
na Českolipsku chce místní teplárnu provozovanou firmou Lenoxa zažalovat i
radnice.

Firma chce totiž za teplo přes 900 korun za gigajoul, běžná
cena je přitom poloviční. Lenoxa se k případu nechce vyjadřovat.


"Relevantní, pravdivé, a tím velice zajímavé informace vám
můžeme poskytnout jen na základě písemné smluvní dohody o autorizování
příspěvku s dohodnutou výší honoráře," odpověděla firma na
žádost o vyjádření.

S Lenoxou mají problém zákazníci i v jiných
městech. Jejich zkušenosti přitom ukazují, že stát je v boji proti
takovým teplárnám značně bezzubý. "Je to cosi jako absurdní
tragikomedie, protože jsme se například teprve v říjnu 2009 dozvěděli od
Státní energetické inspekce, že firmě Lenoxa byla udělena pokuta za to,
že v roce 2006 porušila cenové předpisy," popisuje šéf českolipského
družstva OSBD Jiří Kladíček.

Záhada drahého tepla: neprůhledné
smlouvy
Proč jsou u nás ceny tepla v některých městech tak vysoké nebo se
tolik liší? Nezáleží totiž jen na tom, zda kotle tepláren jedou na
levnější uhlí, nebo dražší plyn. Teplárny si často uměle zvyšují
náklady tím, že nakupují palivo přes spřízněné obchodníky nebo
vyvádějí peníze ven z firmy například drahým poradenstvím. Často
podvádějí i s palivem: MF DNES nedávno upozornila na případ severočeské
výtopny, která pálila mazut vysoce překračující požadovanou míru obsahu
síry.

"Energetický regulační úřad je teplárnám nakloněn, mají
měkčí podmínky," tvrdí poslanec ODS Libor Ježek. To však ERÚ
odmítá.

V parlamentu leží už druhý Ježkův pokus o novelu zákona o
cenách. První v létě poslanci odmítli.

Teplárny by podle novely
zákona musely více odtajnit své účetnictví a smlouvy a nemohly by tak
jednoduše uměle navyšovat náklady obchody se spřízněnými firmami.
Jaroslav.Mic   |194.228.147.xxx |2010-08-01 23:04:31
Chtěl bych jen reagovat na poslední odstavec Tvého příspěvku.
Proč by
město Vrchlabí mělo čekat na novelu tohoto zákona? Kdyby opravdu chtělo
pro obyvatele napojené na dodavatele tepla něco udělat, tak má možnosti
většinového vlastníka.
Zajímalo by mě, jestli jsi také zvedl ruku pro
zástupce J. Konvalinu na jednání valné hromady Tepla Krkonoše. A zda pan
Konvalina zpětně referoval zastupitelům co na jednání valné hromady
zjistil. A jestli ho zastupitelstvo na jednání TK úkolovalo. Jestli ne, tak
je to opět schovávání se za spoustu překážek, které snížení ceny
tepla znemožňují. A zase si nemohu odustit dovětek, že tím padá opět
zodpovědnost na vedení města.
Zdravím.
Ruda   |80.188.114.xxx |2010-08-02 10:59:34
Byl jsem sám ze zastupitelů (21)při hlasování, kdo nepodpořil pana
místostarostu Konvalinu! Na to jsem si bohužel za čtyři roky v
zastupitelstvu už zvykl.Reference z průběhu jednání valné hromady pan
Konvalina nepodal. Také však SBD na zastupitelstvu neprojevilo žádnou
iniciativu směrem k jednání o cenách tepla a zastupitele neinformovalo.
Jaroslav Míč   |194.228.147.xxx |2010-08-01 20:39:17
Dobrý den,
dovolte mi se zapojit do diskuse.
Jsem totiž pamětník doby kdy
byl budován současný systém distribuce tepla a teplé vody ve Vrchlabí.
V
té době jsem vlastnil byt ve Slovanské ulici a byl jsem členem
představenstva bytového družstva.
Už tehdy jsme část družstevníků
předpokládali, že celý systém bude neekonomický z hlediska ztrátovosti a
monopolu pro odběratele.
Už tehdy jsme si chtěli v našich domech ve
Slovanské zřídit vlastní kotelny.
Začali jsme však s prosazováním asi
pozdě, neboť už byla stavba naplánovaná a z části rozjetá. A celé
bytové družstvo se za nás nepostavilo. I přes to ji jeden bytový dům
vlastní kotelnu postavil.
Jistě se najdou pamětníci, kteří tehdy v
městském zastupitelstvu byli a kteří si pamatují, že jsem i na jeho půdě
jako občan Vrchlabí vystoupil. A samozřejmě bezúspěšně.
Tehdejší
starosta města za stranu ODS, který tehdy vedl zastupitelstvo podobně
„demokratickým“ způsobem jako současný starosta, mě velice
přezíravým způsobem odbyl a přesvědčil zastupitele, aby odhlasovali
zákaz vedení plynových přípojek k domovním kotelnám přes pozemky
města.
I výběr provádějící firmy Vrchlabská teplárenská jsem
kritizoval, opět bezúspěšně. Zde jsem viděl možnost předražení
stavby.
Stavba rozvodů potom pokračovala.
Po dokončení jsem při teplotách
okolo nuly viděl z okna bytu kudy přesně vede teplovod v parčíku mezi domy.
Ale protože systém fungoval a vyřešil opravdu neudržitelný stav
vytápění místními kotelnami na koks a hnědé uhlí, obyvatele to
ukonejšilo.
Na ceny tepla jsme ale neustále upozorňovali, stále však
bezúspěšně.
Protože jsem si postavil vlastní domek tak jsem celý problém
přestal sledovat.
Vím však, že nesprávné řešení celé akce tehdy vedlo
k dalšímu nezvolení starosty pana Krejčího a nástup starosty nového, pana
Sobotky. Ten jak známo ze své ODS přestoupil k Unii svobody a po jejím
úpadku založil sdružení ZVON.
A z toho mi jako manažerovi vlastní firmy
plyne poučení.
Demokracie je správné a nejlepší možné zřízení. Je
však třeba ji důsledně využívat.
V případě všech připravovaných
velkých akcí je třeba důkladnou demokratickou diskusi ve městě i v
zastupitelstvu zda je věc nezbytně nutná. Je třeba vyslyšet názory všech
obyvatel i těch kteří mají zdravý selský rozum ale nejsou připraveni
utkat se o jejich prosazení. Je třeba důkladnou přípravu akce jak ze strany
projekce, řízení, tak i při výběru dodavatele díla. Zodpovědnost za
celou akci ale padá na bedra hlavního manažera, v případě města tedy
starosty a zastupitelů. V případě pana Sobotky mě mrzí jeho nepoučení
se.
Jsem přesvědčen, že stávající systém centrálního vytápění,
pokud funguje bez větších poruch, je i přes ztrátovost rozvodů možný
zachovat. Je třeba aby město jako největší akcionář TK bojovalo za své
obyvatele. Město musí prosadit vyrovnané hospodaření společnosti s tím,
že se bude moci pochlubit nejnižší, případně srovnatelnou cenou tepla s
ostatními městy. K tomu je třeba využít všech známých metod úspor.
Nákup energií, provozní náklady.., nikoho nemusíme poučovat. Současně se
musí město zasadit ve spolupráci s BD i k hledání dalších úspor a
podpořit zateplování bytů.
K eliminaci vnějších tlaků je třeba zjistit
skutečné vlastníky minoritního balíku akcií. A hlavně motivovat vedení
společnosti TK k takové snaze.
Dokud takto nebude vedení města činit, bude
neustále podezíráno, kritizováno voliči a dávat jim příležitost k
nevůli.
Místní organizace TOP 09 jejíž jsme, já i pan Kamil Houdek členy,
bude prosazovat demokratické, ekonomické a hlavně otevřené řízení
města. A v jeho kompetenci je i celkové a konečné vyřešení tohoto
problému společného bydlení. Vedení města si musí být vědomo, že
každé čtyři roky probíhají komunální volby, že obyvatelé zhodnotí
jeho úspěšnost a způsob vedení.
Obyvatelé města nejsou hodni úskoků a
po evidentních neúspěších mlčení, případně neobratného
zdůvodňování chybného rozhodování.
S pozdravem J. Míč.
Soused  - Maslo na Houdkove hlave???   |89.201.229.xxx |2010-08-02 13:20:03
Pan Houdek by se mel zamyslet sam nad sebou nez-li zacne neco kritizovat.Byt ve
kterem bydli si poridit pred nekolika lety a uspesne ho pronajimal ukrajinskym
delnikum kteri nekolik let zneprijemnovali lidem ve vchode zivot,placeni najmu v
tomto obdobi bylo jako noty na buben,sama pauza,druzstvo si asi s timto clovekem
uzilo sve. . . . . .???
Občan  - Dotaz na p. Houdka   |80.188.23.xxx |2010-08-02 15:01:32
Pane Houdek, zaplatil jste daň z příjmu z pronájmu vámi vlastněné bytové
jednotky?
Kamil Houdek   |89.190.90.xxx |2010-08-03 13:29:21
S těžkým srdce, ale zaplatil
Občan  - pronájem BJ   |80.188.23.xxx |2010-08-03 16:51:06
Tak se na to podíváme. Díky za typ.
Kamil Houdek   |89.190.90.xxx |2010-08-03 13:28:03
"Sousedé" mají přístup do výpisu z účtu SBD ... ? Krúpo,
když už píšete anonymy, tak si aspoň dejte pozor, co píšete ... Jinak
si nejsem vědom, že bych měl vůči SBD nějaké nedoplatky. Je tomu, pokud
vím, přesně naopak!
Přemek  - smazání 3 komentářů   |80.188.115.xxx |2010-08-02 15:20:38
Dovolil jsem si panu Polákovi smazat 3 komentáře. Nejde o cenzuru, tyto
komentáře jsou zveřejněny jako samostatný článek. Pokud bude pan Polák
požadovat jejich opětovné zveřejnění stačí napsat nesouhlasný mail nebo
komentář.
ing. Michael Polák  - Souhlas se smazáním komentářů   |89.190.90.xxx |2010-08-03 11:42:53
Vážená redakce ,
potvrzuji svůj souhlas se smazáním 3 komentářů ,
neboť byl uveřejněn samostatný článek v totožném znění.
Při
zadávání mě počitač hlásil chybu v přenosu , takže jsem to třikrát
opakoval.

Moje chyba

S pozdravem

Polák
Ruda   |80.188.114.xxx |2010-08-03 12:23:12
Trochu nechápu reakce, ale to se někdy stává. Pan Houdek popisuje stav věci
a srovnává s údaji. To je k diskusi. Z mého pohledu je jeho snahou v
konečném důsledku snížení ceny a v horším případě její
nezvyšování. To by snad měl být zájem většiny a minimálně těch,
kteří jsou napojeni? Proto vzniklo i sdružení DOST a i kdyby ta cena byla
snížena o "jen" 60,-Kč, tak je to stále příjem do rodinného
rozpočtu.
Z tohoto mi není jasné, co s tím mají společného daně, nájem
a nájemci. Ještě by tady mohl někdo napsat, že pan Houdek má pěkné auto
a tak nemůže diskutovat o cenách tepla. Nebo má občan, co tady položil
otázku na mysli, že ten kdo zaplatil fakturu po době splatnosti, je vyřazen
ze společnosti?
Občan   |80.188.23.xxx |2010-08-03 17:39:27
Pane Fialo, kdyby ten kdo zaplatil fakturu po splatnosti, byl vyloučen ze
společnosti, tak vy by jste byl mezi prvními vyloučenými. Pouze to byl
dotaz, protože p. Houdek se rozhodl stát se politikem a jako takový by měl
mít jistý morální kredit. To znamená i platit daně atd.
Ruda   |83.208.126.xxx |2010-08-03 18:04:07
Je "zajímavé", že jste si vybral pouze část z moji reakce. Na
podstatné ale nereagujete. Všeobecně jsou reakce "zajímavé". Pan
Krúpa v podstatě obhajuje cenu tepla, místo aby se spojil s tím, kdo má
zájem a snahu se něčeho dopátrat. Vidím osobní útoky na každého, kdo se
začne o věc zajímat. Že jsme na cca 100 milionech vícenákladů při ČHL
nikoho s kreditem nepohoršuje, že. Ač se jedná o veřejné peníze a raději
se napadají lidé ze soukromé sféry na základě informací agentury JPP
(jedna paní povídala). To je argument? To jestli někdo zaplatil dříve a
nebo později nějakou fakturu a nebo pronajímá byt nám koupaliště,
aquapark s tenisem nezařídí. Tedy ani rodák v čele města není záruka,
že postaví větší kurty a lepší chodníky, než přistěhovalec, jak se
běžně po městě řeší, že přistěhovalec není dobrá volba. Místo toho
se tu brání něco, jako kdyby teplo bylo nejlevnější v ČR a ZVON si to
dokonce napíše do prohlášení, že se nemůže do společnosti zasahovat.
Jan Krúpa  - Komentáře k ceně tepla ve Vrchlabí   |85.207.34.xxx |2010-08-09 12:27:39
Dobrý den,se zájmem jsem si přečetl všechny komentáře od 30.7 do
8.8.2010,kdy jsem byl na dovolené bez netu!Tak nevím koho Houdek
napadá,někdo se baví asi na náš účet nebo proč mě pan Ruda osočuje!
Pod svůj názor se dokážu podepsat!!!
S pozdravem Jan
Krúpa.
Ruda   |83.208.126.xxx |2010-08-09 18:14:16
Nikdo vás pane Krúpo neosočuje. Jen bych čekal, že budete poslední, kdo
bude vysvětlovat, že cena tepla je v pořádku.
Jan Krúpa  - Jednání u kulatého stolu?!   |85.207.34.xxx |2010-08-11 11:35:23
Pane Rudo,nikdy nebudu obhajovat výši ceny tepla ve Vrchlabí a nikdy jsem
nebyl jejim zastáncem,vadilo mi to,že čísla o výši ceny tepla
prezentovaná v prvním článku pana Houdka neodpovídala skutečnosti a že
cena tepla je zneužívána v předvolební kampani.Můj názor je ten,že je
třeba cenu tepla snížit,odběratelé tepla již zaplatili celou investici do
nového CZT /z roku 1997/Teplu Krkonoše v ceně tepla a pokud půjdou do
blokových kotelen,tak budou muset znovu investovat,je třeba spotřebu tepla
snížit i revitalizací domů /zateplením,výměnou oken/!!!Dobře si pamatuji
jak to všechno v letech 1996-1997 okolo CZT vznikalo co tomu předcházelo!Co
jsme pro to,jako družstvo dělali,abychom tomu zabránili.V představenstvu
družstva se za těch posledních 14let vystřídalo odhadem cca
35-40lidí,družstvo má tzv.kolektivní vedení ač to zní socialisticky,ale i
tito lidé se zasazovali a dělali vše proto aby cena tepla ve Vrchlabí z CZT
byla co nejnižší.Myslím si,že bude určitě přínosnější si phovořit o
této problematice u stolu nežli na těchto stránkách!Na tel.499424789 nebo
na mailu:sbd.vrchlabí@tiscali.cz je možno sjednat schůzku!
Ruda   |80.188.114.xxx |2010-08-11 13:11:16
Děkuji a souhlasím. Ozvu se začátkem září.
Pěkný den. Ruda Fiala
Přidat komentář
Jméno:
Email:
 
Název:
 
:D:):(:0:shock::confused:8):lol::x:P:oops::cry:
:evil::twisted::roll::wink::!::?::idea::arrow:
 
Please input the anti-spam code that you can read in the image.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 

anketa

Vyhlášku o zákazu pití alkoholu na veřejnosti
 

galerie

reklama

Knihkupec.com
Nejserioznější internetový knihkupec s kamenným obchodem.

kregion.cz
Region Krkonoše, vyhledávání firem v Krkonoších.

vrchlabský čas

Vrchlabi.org - vše o Vrchlabí, Powered by Joomla!; Joomla templates by SG web hosting